Sunday 12 June 2011

kembali ke sekolah

setelah lbeh kurg 2mggu bercuti, kini tiba masanya kite kembali ke sekulah~ ayuh! kembali ke sekulah!! =.=
sepanjang 2 minggu ni mesti kawan2 byk buat aktiviti kan? korg g mana? holiday? family day? atau habiskn day2 kt umah jer? bg kami, 6 hari pertama cuti ni kami ada educational camp kt skolah. kem ni khusus utk mreka2 yg nk amek exam besa jer,pmr,spm n stpm. drpd kem ni, byk tips2 jwb soaln2 yg kmi dpt.. personally, dr kem ni, bru aku tau cmne nk jwb esei arab..rupanye jnji tulis sajaa~ dr kem ni jugak, rsenye hbungan antra members klas ni mkin btmbh rapat, xkurg jgak dgn rakan2 se-form., sronot la jugak, walaupun kbykn masa cramah tu kami menunduk berzikir..*tangan ke dada, mata ke atas,hdung kembang sket*

then hari2 slebihnya tu kmi menghabiskan masa bsama fmly dan SEMARAK JAYA terchenta., muuuaaah!
so, hari esok da nk stat sesi baru, aku tau2, awal2 pg sok dkt dewan mesti riuh punyela..'

peah: eh2, kau g mana cuti tu?
jijah: wei! ko da siap semarak?? bg aku copy!
tijah: ish kau ni! senyap sket! ckgu kt dpn tu!!
kasidah: ehhh,,,kau tau tak...pakwe die tu kan.,..
siti: ko tgok x citer tu hr tu? fulamak lah hero dier..cair!!!
rara: wey!! sdehnye aku xdpt g fanmeet tu!! huwaaaa!!!

*nama2 d atas tiada kaitan antara yg hdup ataupn yg mati-sekian*

begitulah kebiasaannya d pg buka cuti skolah d skolah kami,,,, byk btol story yg nk d share kn..hmmm...
aha~ dan tak lupe juga sesi check check check it out the semarak jaya~ ngahaha! get ready la sape yg tak siap tuuuu...*eh,mcm aku je tu?* tidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkk!!!

No comments:

Post a Comment